test
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stel je even voor. (Gewoon even doen) ;)

test :: Algemeen :: Welkom

Ga naar beneden

Stel je even voor. (Gewoon even doen) ;) Empty Stel je even voor. (Gewoon even doen) ;)

Bericht van Admin zo jun 11, 2017 12:51 am

Hallo allemaal,

ik ben Roy (alias Libero) 45jr opgegroeid in Hoogvliet (Rotterdam) en wonende in Hilversum.
Door omstandigheden even geen arbeidsbetrekking.  Vader van een tweeling van 14 en mijn club is als Rotterdammer zijnde natuurlijk Feyenoord.

Ik heb geen antipathie voor andere clubs of haar supporters. Wel hou ik niet van mensen die het nodig vinden om alles van hun eigen club de hemel in te praten en daarbij overige clubs afzeiken met als doel om je er zelf zgn. beter door te voelen door anderen de grond in te trappen.  In mijn ogen zijn dat mensen die persoonlijke tekortkomingen hebben en dat op willen vullen door anderen nog slechter te doen laten voelen dan ze zelf voelen.

Gezonde rivaliteit is niets mis mee zolang het maar met wederzijds respect gebeurt. Uiteraard zal ikzelf ook wel eens onhandig uit de hoek komen maar zolang we er van leren is daar lijkt mij niets mis mee. Ja toch, niet dan?


Laatst aangepast door Admin op zo jun 11, 2017 1:05 am; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : spelfout)

Admin
Admin

Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 10-06-17

https://vp-doe-er-wat-mee.forumactie.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


test :: Algemeen :: Welkom

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum